Ce trebuie să ştii ca să nu ratezi înscrierea în programul CASA VERDE FOTOVOLTAICE 2024

Informaţie relevantă Acţiunea recomandată
Fiecare regiune are alocate doar 3 zile pentru înscrierea solicitanţilor, dar platforma se va bloca la atingerea sumei totale alocate fiecarei regiuniTrebuie să fii printre primii care accesează platforma si incarcă corect toate informaţiile si documentele
Inscrierea se face doar electronic pe platforma pusa la dispozitie de către AFM solicitanţilorVerifică zilnic site-ul AFM.ro la secţiunea “Programe de finantare/Casa Verde fotovoltaice” pentru a identifica locaţia platformei alocate si stabileste din timp adresa de email si parola cu care doresti sa te conectezi
Pe platformă vei completa o cerere de înscriere si vei încarca o serie de documenteVerifică aici lista de documente necesare si fă incepând chiar de astăzi toate demersurile necesare pentru a le obţine, termenul de valabilitate a fiecaruia dintre ele este de min 30 de zile
Formatul documentelor acceptat va fi cunoscut doar după deschiderea platformeiNu vei da gres dacă, dupa obtinere, le scanezi din timp si le salvezi in format .pdf, acesta este un format general acceptat care ocupa o dimensiune redusa. Evita pozele!
Documentele trebuie să fie corecte si completeDeschide toate documentele după ce le-ai scanat si asigura-te ca sunt perfect lizibile, ca se văd toate semnăturile olografe dacă au fost obtinute pe suport de hartie sau au toate semnăturile digitale ale autorităţilor emitente dacă sunt obţinute electronic
Toate documentele depuse trebuie să fie valabile la data încărcării in platformăTermenul de valabilitate a fiecărui certificat sau extras este de min 30 de zile. Verifică inclusiv cartea de identitate, nu trebuie sa fie expirată la data înscrierii!
Toate certificatele fiscale trebuie sa fie cu datorii “0”Dacă apare înscrisă, in oricare dintre ele, o altă sumă, mergi imediat la autoritatea emitentă, reglează situatia si solicită reemiterea certificatului astfel incât sa fie “curat”
Verifică daca adresa din CI coincide cu cea din extrasul de carte funciară al imobiluluiDacă există diferenţe mergi cu documentele de proprietate la Cartea Funciară pentru reglarea situatiei si obtinerea unui extras relevant
Sistemele fotovolatice se pot amplasa si pe terenDacă doresti aceasta, obtine un extras de carte funciară atat pentru imobilul construcţie cât si pentru imobilul teren pe care doresti amplasarea şi al carui proprietar esti sau pentru care deţii un drept de folosinţă

ATENTIE!

Ghidul de finanţare prevede expres ca:

  • Documentele încărcate la momentul înscrierii în aplicaţie nu vor mai putea fi modificate sau reîncărcate ulterior!
  • Solicitantul se poate înscrie o singură dată în cadrul unei sesiuni, pentru un singur imobil.

Energia produsă de sistemul fotovoltaic instalat este destinată consumului propriu, surplusul de energie fiind preluat în reţeaua naţională de distribuţie. Ca urmare Programul se adresează doar solicitanţilor ale caror locuinţe sunt racordate la reţea!

Pentru asistenţă personalizată, contactaţi-ne accesând:

https://www.rominstalsolar.ro/contact/